niedziela, 15 grudnia 2013

TECHNIK ADMINISTRACJI

Kwalifikacja A.68: Obsługa klienta w jednostkach administracji




Nauka tego zawodu realizowana jest w ramach Szkoły Policealnej posiadającej uprawnienia szkoły publicznej.



Technik administracji to kierunek stworzony dla osób, które doskonale czują się w branży biurowej, charakteryzującej się m.in. organizacją i udziałem w  spotkaniach służbowych, sporządzaniem dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, a także  prowadzeniem postępowania administracyjnego. Przyszły Technik administracji zdobywa wiedzę teoretyczną i praktyczną, która daje szerokie umiejętności w kategorii biurowej. Na tym kierunku Słuchacze korzystają z programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zawodu. Przygotowują standardowe formy korespondencji służbowej, a także uczą się rozróżniać, obliczać oraz interpretować podstawowe miary statystyczne oraz dokonywać ich selekcji pod kątem ich przydatności analitycznej i decyzyjnej. Na zajęciach przeprowadzana jest analiza danych i wyników badań. Absolwent zna i potrafi zastosować przepisy prawa pracy, prawa cywilnego, gospodarczego i finansów publicznych. Wszystkie zagadnienia są szeroko omawiane oraz rozszerzane przez wykwalifikowaną oraz praktykującą w zawodzie kadrę nauczycielską.

PIERWSZY ROK NAUKI CZESNE 0 ZŁ!

Czas trwania nauki
2 lata (4 semestry).
System nauki
Dzienny, wieczorowy lub zaoczny.
Tytuł zawodowy
W celu uzyskania tytułu technika należy mieć ukończoną minimum szkołę średnią. Matura nie jest wymagana.
Praca
Technik administracji może podjąć pracę w organach administracji państwowej, organizacjach europejskich, organizacjach rządowych i samorządowych oraz różnych podmiotach gospodarczych. Bardzo szerokie spektrum kształcenia daje praktycznie nieograniczone możliwości zatrudnienia w każdej firmie niezależnie od branży.

Wykaz przedmiotów
Praktyka zawodowa 8 tygodni (Łącznie 320 godzin).

Kształcenie praktyczne odbywa się w naszych pracowniach zawodowych oraz instytucjach stanowiących potencjalne miejsca zatrudnienia.

*Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. O szczegóły dopytaj w sekretariacie!

1 komentarz:

  1. Każda osoba na różnych stanowiskach powinna mieć wykonane wszystkie potrzebne i ważne kursy oraz szkolenia i do tego przede wszystkim należy wykonać podstawowe szkolenia, takie jak ppoż. Na stronie https://www.seka.pl/uslugi/szkolenia-i-uprawnienia-zawodowe/szkolenia-ppoz/ szukajcie takich szkoleń.

    OdpowiedzUsuń